REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ PRO REKLAMACI ZBOŽÍ

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ PRO REKLAMACI ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V ESHOPU HERZ

Označení zboží:

Kupní smlouva č./objednávka č./faktura č.:

Popis závady (popište důvod reklamace – jak se vada projevuje):

 

 

 Bylo již toto zboží reklamováno: ANO / NE

Datum reklamace:

IDENTIFIKACE KUPUJÍCÍHO

Jméno a příjmení/obchodní firma:

Bydliště/sídlo:

Obec:

PSČ:

IČO:

Kontaktní e-mail:

Kontaktní telefon:

Datum:

 

Informace pro kupující (výňatek z VOP e-shop HERZ, s.r.o.)Kupující je po uplatnění reklamace povinen na své náklady doručit reklamované zboží do sídla prodávajícího (tyto náklady budou v případě uznání reklamace kupujícímu ze strany prodávajícího uhrazeny). Ke zboží je třeba přiložit kopii dokladu o koupi/fakturu/doklad o poskytnuté záruce.Upozorňujeme, že zboží je třeba řádně zabalit, tak aby nebylo poškozeno přepravou.Za škody vzniklé přepravou prodávající neodpovídá!Prodávající nepřebírá zásilky zaslané na dobírku a nehradí při převzetí reklamovaného zboží přepravci náklady na přepravu!Reklamované zboží je třeba doručit včetně všech součástí! Reklamované zboží je třeba nepoužívat, aby nedošlo ke zhoršení závady!

 

HERZ, s.r.o. I +420 544 234 381 I office@herz.cz I www.herz.cz

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení